Німеччина розгляне питання про передачу Україні 100 комфортних дизель-поїздів
mtu.gov.ua

Німеччина розгляне питання про передачу Україні 100 комфортних дизель-поїздів

Німецький залізничний оператор Deutsche Bahn готовий розглянути питання про передачу Укрзалізниці за залишковою вартістю 100 регіональних дизель-поїздів, обладнаних кондиціонерами та вакуумними туалетами. Про це після візиту до Берліну заявив на своїй сторінці у Facebook міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Потяги, які планують передати, раніше використовувалися для перевезення пасажирів у Німеччині та потребують певної модернізації. Він зазначив, що через тиждень планується надіслати до Німеччини фахівців Мінінфраструктури та Укрзалізниці для детального опрацювання цього питання та визначення вартості переобладнання.

«Виходжу з простої логіки: нинішня «реформа» УЗ не передбачає суттєвого оновлення рухомого складу регіональних поїздів, а отже мільйонам громадян пропонується щодня втрачати свідомість влітку від задухи і замерзати взимку ще одне десятиріччя», — пояснив міністр інфраструктури.

Він зазначив, що ця угода дає Укрзалізниці реальний шанс замінити парк регіональних дизель-поїздів за наднизькою ціною. Завдяки цьому українські громадяни з кінця 2018 року матимуть змогу їздити комфортними потягами протягом ще як мінімум 15 років.

«Зараз у нас 165 складів дизель-поїздів, в експлуатації — 112. 118 з них потребують виключення з інвентарю до 2021 року. Відповідно, колапс не за горами. Про новий рухомий склад ніхто навіть не заїкається», — наголосив Володимир Омелян.

Також він припустив, що таке рішення проблеми може викликати шквал критики з низки приводів: сумніви в тому, наскільки безпечні німецькі потяги, проблеми з сертифікацією провідними інститутами, обрахування вигоди з фінансової точки зору.

Окрім цього, він розповів, що звернувся до німецьких партнерів з проханням внести кандидатури фахівців для участі в конкурсі на зайняття посад членів наглядової ради Укрзалізниці. Омелян зазначив, що Deutsche Bahn готовий надати власних експертів, які допоможуть швидко і прозоро реформувати УЗ, уникнувши помилок власної реформи, а німецький уряд сприятиме процесу.