Українські продукти харчування поставлятимуть до США та Канади
Валерій Чалий (Valeriy Chaly)/Facebook

Українські продукти харчування поставлятимуть до США та Канади

Українські продукти харчування зацікавили найбільші торгівельні мережі Америки. Таким став підсумок Саміту українських брендів, що відбувся 12 жовтня 2017 року в Посольстві Укаїни в США в рамках FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT. Про це повідомляють Українські новини.

Представників американських торгових мереж і дистриб’юторів зацікавили українські соки прямого віджиму, мед преміум-сегменту, кондитерські вироби, пиво, соняшникова олія, кетчупи та соуси.

Учасниками Саміту українських брендів (Ukrainian Brands D.C. Summit) стали українські виробники продуктів харчування. Серед них – «Чумак» (генеральний спонсор саміту), «Житомирські ласощі», АВК, виробники меду та соняшникової олії.

«Ukrainian Brands D.C. Summit став ефективним майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування та представниками продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі — членами торгової асоціації Food Marketing Institute (FMI)», — йдеться в повідомленні.

Під час перебування у США, українські виробники також взяли участь у FMI Private Brands DC Summit, який щорічно організовується FMI для виробників харчової продукції з різних країн світу та представників американських продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі.

Цьогорічний захід присвятили розширенню співпраці американських торгових мереж саме з українськими виробниками. Програмою Саміту передбачались навчальна складова та можливість ознайомлення з функціонуванням американських торговельних мереж різного типу.

Також повідомляється про конкретні переговори представники українського бізнесу, які провели з Federated group, HY-VEE (мережа супермаркетів, що включає 240 магазинів) та Associated Wholesale Grocers (найбільший дистриб’ютор бакалійних товарів до роздрібних мереж США, що обслуговує понад 3 800 магазинів у 30 штатах США).

«Під час Саміту між українськими підприємствами та двома американськими мережами пройшли конкретні переговори, що вже найближчим часом трансформуються в підписані контракти», — зазначив посол України у США Валерій Чалий.

Українські виробники також відвідали Канаду, де 11 жовтня 2017 року в Торонто провели перемовини з представниками канадських торгових мереж Walmart та Metro.

«Проведення Саміту українських брендів, без сумніву надало можливість українським виробникам представити власний експортний потенціал, налагодити прямий контакт та обговорити шляхи подальшої співпраці з представниками провідних американських торгових мереж», — вважає віце-президент УСПП, координатор Центру підтримку експорту при УСПП Денис Красніков.

У результаті зустрічі Віце-президент FMI Даг Бейкер високо оцінив потенціал української продукції на американському ринку. Він підкреслив, що у бізнесменів двох країн є всі можливості налагодження поставок української продукції до США.

Валерій Чалий (Valeriy Chaly)/Facebook