Чат-бот Укрпошти з'явився у Telegram
facebook.com/ukrposhta

Чат-бот Укрпошти з’явився у Telegram

Укрпошта запустила чат-бота в месенджері Telegram, повідомляє офіційний сайт підприємства.

Чат-бот допоможе клієнтам Укрпошти шукати та відстежувати відправлення за номером, повідомлятиме про зміну статусу посилки, знаходити відділення та його геолокаційні дані за індексом, а також знайомитиме з базовими тарифами компанії.

У майбутньому кількість функцій чат-бота будуть збільшувати, щоб якісно реагувати на запити користувачів. Зокрема, планується поповнити набір мовних модулів та додати тарифний калькулятор, щоб бот міг розрахувати вартість клієнтського відправлення.

«Рішення про запуск чат-бота продиктоване часом і, врешті, ми зобов’язані бути там, де є наші клієнти», – зазначив в. о. генерального директора Укрпошти Ігор Смілянський. Він додав, що, хоч бот уже пройшов тривале тестування, команда розробників чекає на зворотній зв’язок. Залишити відгук після використання бета-версії чат-бота на можна на офіційній сторінці Укрпошти у Facebook.

Також повідомляється, що найближчим часом підприємство запустить чат-ботів на інших платформах – Facebook Messenger та Viber.