Через кібератаку в київському метро не працюють банківські сервіси
facebook.com/kyivmetro

Через кібератаку в київському метро не працюють банківські сервіси

Внаслідок кібератаки в столичному метро тимчасово не працює розрахунок безконтактними картками та MasterPass. Про це повідомляє Main.in.ua з посиланням на прес-службу Київського метрополітену.

У КП «Київський метрополітен» просять вибачення за тимчасові незручності та закликають пасажирів користуватися альтернативними способами оплати.

Зазначається, що загалом метро у Києві працює в звичайному режимі, не працюють лише банківськм сервіси. Скористатися послугами метро можна, оплативши проїзд жетоном, проїзним чи карткою метро.

Як повідомила сьогодні Українська правда, посилаючись на прес-секретаря Нацполіції, кібератака на даний момент не є масовою й фактично складається з поодиноких випадків.

«На даний момент до кіберполіції з приводу кібератаки не звернулась жодна державна установа. Наразі ми фіксуємо лише поодинокі випадки кіберінцидентів,» — пояснив речник поліції Ярослав Тракало, додавши, що про характер вірусу можна буде говорити після проведення перевірки.

Він також зазначив, що, якщо факт глобальної кібератаки підтвердиться, громадськість поінформують про способи запобігання.

Нагадаємо, сьогодні ми писали, що низка українських державних установ постраждали внаслідок дій кіберзлочинців. Раніше СБУ попереджала про можливість нової масштабної кібератаки на держструктури та приватні компанії.