НАЗК запустило телефонну лінію для повідомлень про корупцію
flickr.com/sam_carpenter

НАЗК запустило телефонну лінію для повідомлень про корупцію

У Національному агентстві з питань запобігання корупції створили спеціальну телефонну лінію, за якою прийматимуться повідомлення про випадки корупції в Україні. Про це повідомляє Main.in.ua з посиланням на офіційний сайт НАЗК.

В Нацагентстві зазначили, що телефон за номером +3 8 (044) 200-06-91 працюватиме у цілодобовому режимі. У будні дні з 9-ти ранку до 18-ї вечора повідомлення прийматимуться працівниками НАЗК.

В інший час, а також у вихідні та святкові дні, дзвінки прийматиме автовідповідач. Щоб надіслати повідомлення через автовідповідач, необхідно назвати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу, куди особа, що телефонує, хоче отримати відповідь від НАЗК. Також необхідно вказати ім’я, по батькові та прізвище того, хто порушив законодавство про корупцію та описати обставини вчинення злочину.

«Повідомлення повинно містити інформацію, яка стосується конкретної особи, та фактичні дані, які можуть бути перевірені Національним агентством з питань запобігання корупції в межах повноважень, визначених статтею 11 Закону України «Про запобігання корупції», — пояснюють на сайті НАЗК.

Усі отримані повідомлення будуть розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства України.