Пліс розповів про будівництво Подільського мосту та метро на Троєщину
facebook.com/plis.gennadiy

Пліс розповів про будівництво Подільського мосту та метро на Троєщину

Спорудження Подільського мосту буде завершено до 2021 року, а проблему транспортного сполучення Троєщини з Правим берегом будуть вирішувати запуском швидкісного автобусу чи трамваю-поїзда. Про це перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс заявив під час інтерв’ю 44.ua

Він зазначив, що у 2019 році виповниться 40 років з того часу, як почали зводити міст. Пліс розповів, що в цьому році будівництво було поновлено, на нього з міського бюджету виділили 1,2 мільярда гривень. При цьому за весь на роботи було витрачено близько 5 мільярдів гривень, а для завершення проекту, за інформацією першого заступника київського міського голови, знадобиться ще 7 мільярдів.

Він наголосив, що наразі КМДА працює з потенційним інвестором, Німеччиною, яка готова вкласти кошти, якщо отримає державні гарантії їх повернення. Пліс висловив переконання, що до 2021 року міст таки добудують.

«Головне питання, яке перед нами стоїть — це перепланування проекту, оскільки ті моделі, які в ньому закладені, застарілі. Зараз проектувальники займаються техніко-економічним обґрунтуванням у напрямку моста. Вирішується, куди він буде виходити: на Набережну, на Нижній і Верхній Вал або, може, інший напрямок. Орієнтуємося, що ТЕО з’явиться до кінця року», — додав він.

Крім того, Генадій Пліс повідомив, що проїзд по мосту може бути платним, але це стосуватиметься лише гостей міста. «Для місцевих жителів, у яких буде «карта киянина», проїзд буде безкоштовним», — запевнив перший заступник голови КМДА.

Відповідаючи на питання про будівництво нових гілок метро та подальшу долю міської електрички, Генадій Пліс розповів, що зараз на розгляді перебувають три головних проекти по метро: це гілка на Троєщину, гілка на Виноградар та реконструкція станції «Вокзальна».

Підкресливши, що метро залишається пріоритетом для міської влади, він зазначив, що будівництво гілки на Троєщину обійдеться в 70 мільярдів гривень. «Щоб знайти такі гроші, потрібен час, а проблему повідомлення лівого і правого берега треба вирішувати невідкладно», — зауважив він і додав, що наразі КМДА паралельно розглядає проекти трамваю-поїзда (tramtrain) і швидкісного автобусу (BRT).

«Під останнім мається на увазі рух тролейбусів або автобусів по виділеній смузі, захищеній бар’єром. Тобто ніяка машина не може заїхати на цю смугу, і автобуси йдуть один за одним з дуже коротким інтервалом. Більш того, порівнюючи пасажироспроможність транспорту, то, на відміну від метро на Троєщину, яке за добу буде перевозити 110 тисяч чоловік, наземний транспорт BRT зможе перевезти до 140 тисяч пасажирів» — пояснив Генадій Пліс