Розслідувати використання образу Ескобара у рекламі мають МВС та Мінкульт, - Держспоживслужба
Сергій Лойко

Розслідувати використання образу Ескобара у рекламі мають МВС та Мінкульт, — Держспоживслужба

Державна служба з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів зазначає, що розслідуванням використання образу колумбійського наркобарона, терориста і вбивці Пабло Ескобара в рекламі закладу мають займатися Міністерство внутрішніх справ і Міністерство культури. Про це повідомляє Main.in.ua із посиланням на «Українські новини».

Відповідну заяву зробив керівник Держспоживслужби Володимир Лапа у Facebook.

«В порядку консультації повідомляємо, що відповідно до статті 35 Закону України «Про захист суспільної моралі» контроль за дотриманням вимог цього закону та інших законів у сфері захисту суспільної моралі в межах своєї компетенції здійснюють Міністерство внутрішніх справ, Національна поліція, Міністерство культури України», – написав він у відповідь на питання журналіста про мурал Ескобара на будинку, в якому розташований заклад.

Раніше журналіст Оксана Пирожок назвала мурал пропагандою образу відомого терориста.

«Життя Ескобара стало національною трагедією для Колумбії. Він вбивав суддів, журналістів, представників уряду. Торгівлею його кокаїну займалися діти, вагітні жінки. Наркокартель Ескобара здійснив теракт в літаку компанії «Авіанка», внаслідок якого загинули 107 осіб, підірвав бомбу в книжковому магазині в Боготі, де було багато дітей з батьками. Але при цьому керівництво українського бару вважає, що Пабло є символом Колумбії, одного з найбільших експортерів кави», — зазначила вона.

Засновниками бару є актор і телерадіоведучий Андрій Джеджула, директор агентства ідей Djedjula Music Дмитро Колонський і керівник Юрій Шабров. На їх думку, кава і Ескобар — найбільш впізнаваний образ і символ Колумбії.

Раніше власники кафе Pablo EspressoBar у Києві намалювали мурал наркобарона Ескобара на стіні будівлі, в якому розташований заклад.