«Укрпошта» запустила антикорупційну «гарячу лінію»

ПАТ «Укрпошта» відкрило цілодобову «гарячу лінію», куди клієнти зможуть звертатися зі скаргами на корупційні дії працівників. Про це повідомляє Main.in.ua з посиланням на прес-службу поштового оператора.

На сайті «Укрпошти» вказано, що лінію запустили задля виявлення фактів корупції, а також для запобігання порушенням чинних законів України.

Приймати дзвінки будуть автоматично за номером 0-800-3000-76.

Про факти зловживань робітників «Укрпошти» з метою отримання хабарів можна повідомити безкоштовно. Усі телефонні дзвінки записуватиме автовідповідач.

Як пояснили на підприємстві, повідомлення можна здійснювати анонімно. Їх буде розглянуто та перевірено на вірогідність.

«Якщо листоноша чомусь вимагає кошти за видачу пенсії або працівник філії — за укладання угоди оренди чи торгівлі, якщо вам відомо про використання майна компанії працівником в особистих цілях, або ви навіть маєте подібне припущення — телефонуйте і повідомляйте про такі факти», — зазначили в «Укрпошті».

Окрім телефонної лінії, клієнти зможуть надсилати скарги на електронну адресу ukrposhtaantikor@gmail.com.