«Укрзалізниця» призупинить послугу повернення квитків онлайн на період зимових свят
flickr.com/timklapdor

«Укрзалізниця» призупинить послугу повернення квитків онлайн на період зимових свят

З 12-го грудня «Укрзалізниця» зробила тимчасово недоступною послугу повернення квитків через Інтернет. Обмеження триватиме до закінчення періоду перевезень на новорічні та різдвяні свята. Про це повідомляє Main.in.ua з посиланням на офіційний сайт підприємства.

Відповідне рішення прийняли задля того, щоб запобігти штучному дефіциту квитків та спекуляціям, які створюються у передсвятковий період.

«Тимчасово, для запобігання зловживанням з квитками, оформленими через Інтернет, їх повернення здійснюватиметься лише через залізничні каси», — йдеться у повідомленні.

Працівники підприємства проаналізували дані щодо купівлі квитків. Відповідно до їх висновків, на пікові дати, на які припадають головні зимові свята, квитки розкуповують у перші хвилини відкриття продажу.

Водночас, значну частину викуплених проїзних документів повертають у нічний період доби. Спеціалісти впевнені, що така тенденція пояснюється тим, що спекулянти викуповують партії квитків для перепродажів.

«У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволенням та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати», – пояснили в прес-службі УЗ.

Нагадаємо, міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що «Укрзалізниця» може припинити залізничне сполучення з Росією з 2018 року.