"Укрзалізниця" провела ребрендинг і змінила логотип

«Укрзалізниця» провела ребрендинг і змінила логотип

«Укрзалізниця» вперше за 20 років провела ребрендинг і змінила логотип. Про це на своїй сторінці в Facebook написав в.о. глави УЗ Євген Кравцов.

За словами Кравцова, новий логотип для «Укрзалізниці» розробило безкоштовно креативне агентство «Galagan». Над новим логотипом робота велася більше 6 місяців.

«Він поєднує кращі традиції компанії та її потужний потенціал розвитку. Знак — це символ руху компанії вперед», — пише Кравцов.

Заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк зазначив, що  міністерство підтримує курс розвитку Укрзалізниці.

«Для громадян вона має асоціюватися з оновленням. Відреставровані вокзали, нові локомотиви та вагони будуть містити новий логотип, і це свідчитиме про конкретні справи нової команди Укрзалізниці. Це правильний крок з боку керівництва компанії», — зазначив він.

Основою оновленого логотипу стала стилізована абривіатура УЗ та дві смужки, які символізують потяг в русі. За основу було взято синій колір (колір індиго).

До слова, з 28 вересня Укрзалізниця запускає поїзд «чотирьох столиць», який поєднає європейські столиці: Київ, Мінськ, Вільнюс та Ригу. Раніше ми повідомляли про вартість квитків на поїзд «чотирьох столиць».