«Укрзалізниця» відновила послугу повернення е-квитків онлайн
facebook.com/Kravtsov.Evg

«Укрзалізниця» відновила послугу повернення е-квитків онлайн

Сьогодні, 19-го січня, ПАТ «Укрзалізниця» зробила знову доступною можливість повернення електронних квитків через Інтернет. Про це повідомляє Main.in.ua з посиланням на Facebook-сторінку в.о. голови правління підприємства Євгена Кравцова.

З 12-го грудня 2017 року «Укрзалізниця» зробила тимчасово недоступною зазначену послугу. Таке рішення прийняли задля запобігання штучному дефіциту квитків та спекуляціям, які створюються у передсвятковий та святковий періоди.

«Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок», — написав Кравцов.

Він додав, що тимчасове скасування послуги було оперативним заходом реагування.

«Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними», — наголосив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця».

За його словами, у період зимових свят (з 22-го грудня 2017 року по 11 січня 2018 року) потяги «Укрзалізниці» перевезли 2,4 млн пасажирів.

Нагадаємо, з 16-го січня розраховуватись за квитки у міжнародних касах ПАТ «Укрзалізниця» можливо за допомогою платіжних карток.