В Україні відкрили новий call-центр Міністерства юстиції
facebook.com/PavloPetrenko.official

В Україні відкрили новий call-центр Міністерства юстиції

Міністр юстиції Павло Петренко та директор Місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні, Білорусі та Молдові Сюзан Фрітц дали старт роботі call-центру Міністерства юстиції. Про це повідомляє Main.in.ua із посиланням на прес-службу міністерства.

Зазначається, що сall-центр працюватиме на базі нового відкритого офісу, обладнаного за підтримки USAID. Офіс також забезпечуватиме можливість особистого прийому громадян фахівцями та керівництвом міністерства.

«У своїй роботі ми керуємося простою філософією – чиновник є найманим працівником, зарплату якому платять зі своїх податків всі громадяни. Саме тому кожен конкретний державний службовець і всі державні органи загалом мають працювати на громадян, надавати їм допомогу в усіх необхідних життєвих ситуаціях. Ми поставили перед собою мету – забезпечити українців зручними сервісами. Сьогодні ми робимо ще один крок у цьому напрямку та офіційно відкриваємо сall-центр Міністерства юстиції», — наголосив очільник Мін’юсту.

За його словами, до створення повноцінного сall-центру в міністерстві працювали окремі гарячі лінії за різними напрямками.

Раніше громадяни не мали єдиної лінії, куди можна було б звернутися з будь-якого питання, і де б кожному допомогли спеціалісти Мін’юсту.

Павло Петренко зауважив, що центр працює у тестовому режимі з 18 липня минулого року. За цей час його співробітники прийняли понад 21 тисяч звернень, серед яких понад 18 тисяч дзвінків, 1,4 тисяч електронних звернень і 1,8 тисяч скарг.

У міністерстві зазначили, що щоденно спеціалісти центру планують опрацьовувати понад 150 звернень.

Отримати консультацію, залишити звернення чи скаргу можна, зателефонувавши на багатоканальний номер 0 (44) 364 23 93 або надіславши листа на електронну пошту callcentre@minjust.gov.ua. 

«USAID також приємно надати допомогу у створенні цього call-центру, щоб забезпечити доступ громадян України до публічної інформації про послуги в сфері юстиції та швидке реагування на їх потреби у доступі до правосуддя. Сполучені Штати очікують на продовження реформ послуг в сфері юстиції відповідно до потреб українців. USAID і надалі підтримуватиме Мін’юст у цій важливій справі», — заявила Сюзан Фрітц.

Нагадаємо, нещодавно у Миколаєві запрацював інформаційний call-центр з соціальних питань.