Кияни зможуть поскаржитися на роботу "Київпастрансу" через мобільний додаток
flickr.com/dave_polak

Кияни зможуть поскаржитися на роботу «Київпастрансу» через мобільний додаток

Жителі та гості столиці матимуть змогу відправляти скарги та пропозиції до працівників «Київпастрансу» через смартфони. Відповідний мобільний додаток доступний для систем Android та iOS. Про це повідомляє Main.in.ua з посиланням на офіційний сайт КМДА.

Зазначається, що комунальне підприємство «Київпастранс» почало співпрацювати з Всеукраїнською книгою скарг «Каратєль» для реалізції даної послуги. Співробітництво відбуватиметься в межах вже існуючого проекту-опитування «Пасажирський контроль».

Щоб скористатися новою можливістю, потрібно завантажити сервіс «Каратєль» на смартфон. У його меню слід знайти опцію «Книга скарг», де кожен користувач може внести пропозиції або поскаржитися на порушення, надіславши повідомлення безпосередньо до КП «Київпастранс».

За словами директора КП «Київпастранс» Дмитра Левченка, у скарзі чи пропозиції слід вказувати номер маршруту, державний номер транспортного засобу або його бортовий номер. Також необхідно коротко описати проблему та вказати, коли вона була зафіксована

«Для мене дуже важлива думка пасажирів міського громадського транспорту, адже кожен відгук, кожна скарга дає змогу зробити послуги перевезення якіснішими та комфортнішими. Маю надію на плідну співпрацю з киянами та гостями столиці», – зазначив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов.