Серіал "Чорнобиль" залучив 100 тисяч туристів до зони відчуження

Серіал «Чорнобиль» залучив 100 тисяч туристів до зони відчуження

Після виходу американського серіалу «Чорнобиль», потік туристів до Чорнобильської зони продовжує зростати. За даними управління туризму та промоції КМДА, до кінця 2019 року зону відчуження орієнтовно відвідують 100 000 осіб (70 тисяч у 2018 році).

Сергій Іванчук, власник турфірми SoloEast розповів журналістам, що бронювання турів до Чорнобиля на літній період 2019 року зросло приблизно на 40%. У травні, після виходу перших серій серіалу, кількість бажаючих відвідати Чорнобиль збільшилася на 500 осіб (у порівнянні з 2018 роком).

Туристичний сайт Kayak зафіксував зростання попиту на квитки до Києва у 18%, звідки багато туристів починають свою подорож в Чорнобильську зону. Додаток Hopper зафіксував 8% зростання популярності даного напрямку з моменту виходу серіалу.

«Поп-культура дійсно стимулює багато розмов і натхнення навколо туризму. Це може призвести до поїздки, якої раніше могло не бути», – вважають експерти.

Зазначимо, після виходу серіалу «Чорнобиль» кількість туристів, що відвідали Чорнобильську зону в травні, збільшилася на 30-40%. Деякі з них опублікували в соцмережах фотографії, що викликали обурення в коментарях.