У Львові оновили промоційний логотип міста
city-adm.lviv.ua

У Львові оновили промоційний логотип міста

Сьогодні, 17 жовтня, у Львові презентували оновлений логотип міста, а також доповнення його бренд-буку. Повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Над редизайном промоційного логотипу працював його автор – дизайнер Юрій Крукевич. Він зробив звичні кольорові вежі рівнішими та доповнив їх тематичними піктограмами. Вони відображатимуть події, які відбуваються у Львові, і з’являтимуться на різноманітній промоційній та сувенірній продукції.

Оновлений логотип

За словами самого автора лого Юрія Крукевича, найважчим під час редизайну було те, що зображення потрібно було водночас і оновити, і залишити його впізнаваним для мешканців та гостей міста. Основні зміни були пов’язані з використанням зображення самих веж – відтепер їх можна міняти місцями та зміщувати по вертикалі, а це створює враження простору міста, який ми бачимо з різних ракурсів.

Старий логотип

 «Логотип «Львів відкритий для світу» добре сприймається мешканцями і гостями міста. Усі його полюбили. Але у візуалізації бренду міста ми мали лише лого, яке складається з п’яти веж, назви «Львів» та гасла «Львів відкритий для світу». Без напису вежі були наче в повітрі. Тому ми вирішили доопрацювати лого так, щоб воно було динамічним, щоб вежі могли «ожити», рухатися, а також доповнити бренд міста додатковими елементами з різних тем», – зазначила під час презентації начальниця відділу промоції міста ЛМР Соломія Короненко.

Вона додала, що промоційний відділ міста планує розмістити набір піктограм на веб-сайті ЛМР. Таким чином, організатори міських подій зможуть розміщувати власний варіант логотипу Львова на своїх афішах.

Зокрема, піктограми транспорту планують використати для дизайну карток електронного квитка.

Проект електронного квитка

Зазначимо, що на логотипі символічно зображені дзвіниця Вірменського собору, вежа Корнякта, міська Ратуша, вежа Латинської катедри та дзвіниця монастиря Бернардинів.

Попередній варіант логотипу був створений напередодні святкування 750-річчя Львова. Тоді його планували використати лише як лого самого свята, однак згодом його офіційно затвердили як промоційний логотип Львова.