Український бренд дебютував на Тижні моди в Парижі
facebook.com/Litkovskaya

Український бренд дебютував на Тижні моди в Парижі

Український бренд Litkovskaya вперше представив колекцію на Тижні моди в Парижі. Про це повідомляє Buro 24/7.

Весняно-літню колекцію 2018 Лілія Літковська показала на подвір’ї галереї неподалік від Вандомській площі. Перформанс, який супровожєував показ, поставив режисер Аланом Бадоєвим.

Повідомляється, що головним джерелом натхення при створення нової колекції став третій сезон серіалу «Твін Пікс» Девіда Лінча. «Для нас Девід Лінч — це методологія руху. Це пошуки сенсу світобудови через людську натуру. Лінч досліджує своїх героїв, піддаючи їх нестандартним переживанням і емоційним станам. Ми ж створюємо одяг, який змінює сенс, форму, лінії, але не змінює своєї суті — і тим самим розкриває характер свого власника «, — йдеться в офіційному прес-релізі бренду.

Асоціації з творчістю Лінча було обіграно як через дизайн одягу, так і досить буквально. Частиною декорацій показу було «тіло», що лежало, загорнуте в плівку, як декорація до показу — натяк на зав’язку сюжету першого сезону «Твін Піксу».

За свідченням дизайнера бренду Лілії Літковської, з цього образу вийшли й інші асоціації. Вона проводить паралелі з картиною Джона Мілле «Офелія» та образом Кайлі Міноуг у кліпі Ніка Кейва «Where the Wild Roses Grow».

Як зазначають у бренді, цей асоціативний ряд породив і головну особливість колекції — несподівані поєднання матеріалів і фактур, наприклад, натурального стовідсоткового льону з клейонкою або тонкої сітки з ручною об’ємної вишивкою.