Мережу центрів інклюзивної освіти створять в Україні
poroshenko.com

Мережу центрів інклюзивної освіти створять в Україні

Перша леді України Марина Порошенко та віце-прем’єр Геннадій Зубко підписали Меморандум про співпрацю та створення умов для навчання для осіб з особливими освітніми потребами. Про це повідомляє Укрінформ.  

Зубко зазначив, що йдеться саме про створення нового навчального простору з власною інфраструктурою, а не лише про впровадження нових програм і методик. Він додав, що на основі методологічних розробок вже підготовано рекомендації щодо створення нового освітнього простору. Фактично це буде медіатека, ресурсний центр. Автори ініціативи мають поради щодо вибору приміщень, підбору персоналу з урахуванням особливостей населеного пункту, кількості учнів, які потребують особливих умов навчання і т. д.

«Ресурсні центри покликані надавати психологічну допомогу дітям з особливими потребами, оцінювати їх стан, а також супроводжувати дитину протягом всього її навчання. Наступним важливим питанням, яке постало перед суспільством, є впровадження розповсюдженої мережі ресурсних центрів», — розповіла Марина Порошенко.

Вона також зазначила, що метою створення таких центрів є забезпечення доступу до освіти всім без винятку дітям, наголосивши, що важливо створити такий навчальний простір, щоб у кожної дитини з особливими освітніми потребами була можливість навчатися в школі за власним вибором. Тому ресурсні центри мають бути створені в кожній громаді, а також на рівні регіональних міських центрів. Геннадій Зубко додав, що в умовах децентралізації місцеві громади мають фінансові можливості для створення такого освітнього та ресурсного простору.

Нагадаємо, у травні 2017 року Верховна Рада прийняла закон «Про інклюзивну освіту», який передбачає створення можливостей для навчання дітям з особливими освітніми потребами. Пізніше, у липні, Уряд затвердив положення про інклюзивно-ресурсний центр. Головною метою створення таких закладів названо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання допомоги та забезпечення супроводу дітей з особливими освітніми потребами.