Мінсоцполітики запускає інформаційні кампанії з протидії торгівлі людьми

У Міністерстві соціальної політики України почали розробляти стратегію в інформаційній політиці, спрямовану протидіяти торгівлі людьми. Про це стало відомо вчора, 12 жовтня, у ході презентації національної інформаційної кампанії, присвяченій Європейському дню боротьби з торгівлею людьми, який відзначається 18 жовтня.

До цього дня вже відзняли соціальний ролик «Небезпеку видно не відразу» за участю співачки та переможниці   61-го пісенного конкурсу «Євробачення» Джамали, яка нещодавно стала Послом доброї волі Міжнародної організації з міграції. Ролик запустять на українських телеканалах 18 жовтня.

Крім того, другою датою для проведення всеукраїнських інформаційних кампаній обрали 30-те липня – Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми.

Заступник міністра соціальної політики Наталія Федорович зазначила, що уряд докладає багато зусиль задля інформування українців про торгівлю людьми та розповсюджує застереження, як не потрапити у пастку і не стати «живим товаром».

Федорович також повідомила, що в Україні постраждалим від торгівлі людьми громадянам, надається кваліфікована допомога. Фінансова допомога таким особам, за її словами, зросла до трьох прожиткових мінімумів з початку 2017 року. Міністерство також працює над розширенням мережі соціальних закладів, що надають допомогу постраждалим.

«Ми налагодили тісну взаємодію з дипломатичними представництвами України за кордоном, що посилює захист громадян нашої держави на території іноземних країн», — наголосила чиновниця.